دانشگاه پزشکی کرایووا یکی از بهترین دانشگاه های پزشکی رومانی است که برنامه های تحصیلی پزشکی به زبان انگلیسی دارد. دانشجویان بین المللی عمدتاً توسط پزشکی به زبان انگلیسی به مدت 6 سال و برنامه کارشناسی ارشد 2 ساله در انفورماتیک پزشکی و آمار زیستی جذب می شوند. پذیرش بر اساس انتخاب پرونده بدون کنکور می باشد.

هم دانشگاه پزشکی کرایووا و هم جامعه مدنی از دانشجویان سراسر جهان استقبال می کنند: رومانیایی ها از کل کشور از جمله شهرهای دارای موسسات مشابه دانشگاه کرایووا و دانشجویان بین المللی (از اروپا، آسیا، آفریقا، آمریکا و غیره). در دانشگاه پزشکی کرایووا، دانشجویان نقش مهمی در استراتژی توسعه ایفا می کنند، به گونه ای که رهبران دانشجو 25 درصد از مجلس سنا و هیئت علمی دانشکده را نمایندگی می کنند.

شهریه تعیین شده توسط سنای UMF کرایووا برای تحصیل پزشکی (پزشکی، برنامه 6 ساله) به زبان انگلیسی

5000 یورو در سال است. برای تحصیل پزشکی (پزشکی، دندانپزشکی، داروسازی) به زبان رومانیایی، هزینه تحصیل 3200 یورو در سال است. شهریه دوره آمادگی رومانیایی برای کسانی که مایل به تحصیل پزشکی به زبان رومانیایی هستند 2700 یورو برای یک سال می باشد.

همه چیز را در زمینه علوم پزشکی انگلیس، بدانید.

مدارک مورد نیاز برای درخواست دانشگاه پزشکی کرایووا باید شامل موارد زیر باشد:

1. کپی گواهی شده دیپلم دبیرستان یا معادل آن.

2. کپی مصدق رونوشت (نشان) مطالعات انجام شده.

3. کپی گواهی شده از گواهی تولد.

4.کپی از صفحات گذرنامه 1،2،3،4 یا سایر مدارک شناسایی.

5. گواهی پزشکی، که باید شامل: اثبات واکسیناسیون برای هپاتیت B; شواهدی برای بیماری های مزمن و ارزیابی وضعیت روانی؛

6.2 عکس اندازه پاسپورت;

برای دیافت پاسخ به سوال تحصیل در رشتۀ دندانپزشکی در انگلیس چه مقدار هزینه لازم دارد؟ ، بر روی لینک مشخص شده کلیک کنید.

7. رزومه تحصیلی;

مدارک نکته 1 تا 3: در صورتی که اصل مدرک به زبان انگلیسی باشد باید کپی تایید شده باشد. در غیر این صورت باید یک کپی ساده و ترجمه تایید شده باشد - اگر به زبانی غیر از انگلیسی نوشته شده باشد

به ویژه با افتتاح برنامه پزشکی انگلیسی، تقاضای زیادی از سوی دانشجویان انگلیسی زبان از کشورهای عضو اتحادیه اروپا (EU)، منطقه اقتصادی اروپا (EEA) و کنفدراسیون سوئیس و همچنین از کشورهای غیر اتحادیه اروپا وجود دارد.

مانند سایر دانشگاه های پزشکی در رومانی، دانشگاه پزشکی کرایووا از دانشجویان انتقالی از دانشگاه معتبر استقبال می کند.

دانشگاه پزشکی و داروسازی کرایووا به طور دائم دوره های پس از دانشگاه را در موارد زیر برگزار می کند: پزشکی، دندانپزشکی و داروسازی. دوره های رزیدنتی داریم، Ph.D. دوره ها و دوره های آموزشی برای شایستگی های مختلف. هیات علمی در داخل و خارج از کشور فعالیت تحقیقاتی موفق و قابل تحسینی را توسعه می دهند و بسیاری از مقالات علمی ارائه شده در خارج از کشور مورد تمجید و شناسایی قرار می گیرند.

همچنین درمورد طول دوره پزشکی عمومی در آمریکا، بیشتر بدانید.

دانشگاه پزشکی کرایووا دارای چهار دانشکده و 7 برنامه تحصیلی کارشناسی ارشد است.