دانشگاه Oradea دانشگاه معتبر با بیش از 10 دانشکده از جمله دانشکده پزشکی و داروسازی با برنامه پزشکی به زبان انگلیسی، داروسازی، دندانپزشکی و پرستاری در رومانی است. مهلت درخواست تا حدود ژوئن تا جولای با امکان تمدید است.

این دانشگاه دانشجویان بین المللی را برای تحصیل پزشکی به زبان انگلیسی جذب می کند، اما نه تنها. دانشجویان بین المللی پزشکی در دانشگاه Oradea از سراسر جهان هستند، اما اکثر آنها از کشورهای اسکاندیناوی، بریتانیا، ایالات متحده آمریکا، هند، اتحادیه اروپا و نیجریه هستند.

دانش آموزانی که می خواهند به زبان رومانیایی تحصیل کنند باید ابتدا دوره مقدماتی یک ساله زبان رومانیایی را دنبال کنند. برای برنامه به زبان انگلیسی، دانش آموز باید دانش آن زبان را با گواهی معتبر بین المللی ثابت کند یا باید حداقل به مدت 2 سال به همان زبان تحصیل کرده باشد یا آن را به عنوان زبان رسمی داشته باشد.

فایل درخواست شامل کپی های احراز شده سوابق دیپلم و ریز نمرات، شناسنامه، گواهی پزشکی، پاسپورت و تصاویر می باشد.

دانشجوی پذیرفته شده باید برای آزمون زبان انگلیسی نیز بنشیند.

درخواست دانشگاه پزشکی برای انتقال دانشجو به دانشگاه اورادا

همچنین درمورد نکات و شرایط مهم تحصیل رشته پزشکی در مقطع دکترا، بیشتر بدانید.

دانشگاه Oradea هر ساله دانشجویان انتقالی را از دانشکده های پزشکی معتبر در سراسر جهان می پذیرد. اکثر دانشجویان انتقالی از دانشگاه های ایالات متحده آمریکا، انگلستان، کارائیب، اروپای شرقی و چین هستند. دانشجویان انتقال پزشکی باید مدارک لازم را ارائه دهند و باید برای امتحانات آرایش یا تفاوت (در صورت وجود) آماده باشند.

دانشجویان انتقال پزشکی می توانند بر اساس کارنامه دانشگاه قبلی به سال های 2، 3 و 4 منتقل شوند. دانشجوی انتقالی باید در نظر داشته باشد که در برنامه ریزی سیستم دانشکده پزشکی برای انتقال تفاوت هایی وجود دارد.

تمام دوره های پزشکی به زبان انگلیسی است، اما یادگیری زبان رومانیایی برای برقراری ارتباط با بیماران از سال سوم پزشکی توصیه می شود. این دانشکده با اکثر بیمارستان های سراسر بخارست همکاری می کند تا به دانشجویان یک تجربه آکادمیک کامل در زمینه پزشکی بدهد.

برای کسب اطلاعات بیشتر در زمینه مدرک MD، بر روی لینک مشخص شده کلیک کنید.

شرایط انتقال به دانشگاه پزشکی Oradea

برای مطالعاتی که بر اساس سیستم انتقال اعتبار اروپا انجام می شود، دانشجو می تواند به شرط کسب حداقل تعداد واحد یعنی 30 واحد برای سال تحصیلی جاری و 50 درصد واحدهای درسی برای موضوعات موضوعی ثبت نام کند. سال/های قبلی تحصیل؛

رعایت الزامات مربوط به مهلت ارسال پرونده و دوره ثبت نام؛

داوطلبان واجد شرایط هستند که تحصیلات خود را برای همان برنامه تحصیلی با مدت زمان مشابه دنبال کنند.

وقفه تحصیلی قبل از درخواست در دانشگاه Oradea نباید بیش از پنج سال باشد.

داوطلبان به زبان تدریس صحبت می کنند و گواهینامه ای را ارائه می دهند که دانش زبان خود را تأیید می کند.

دانشکده پزشکی و داروسازی دانشجویانی را که به دلایل انضباطی از دانشگاه قبلی اخراج شده اند نمی پذیرد.

برای دیافت پاسخ به سوال چگونه ویزای تحصیلی بگیریم؟ ، بر روی لینک کلیک کنید.

کمیته پذیرش اعتبار دانشگاه دانشجویان انتقالی را با واحدهای برنامه دوره پزشکی دانشگاه اورادیا مقایسه می کند. هر موضوع برجسته باید در قالب آزمون های تفاوت تکمیل شود. آزمون های مابه التفاوت را می توان در هر زمانی در طول سال تحصیلی جاری انجام داد. برای دانش آموزانی که واحدهای کافی برای ورود به سال انتقالی مورد نظر خود را ندارند، در سطح مناسب دوره قرار می گیرند.