x تبلیغات
یار دیرین

دانشگاه پزشکی و داروسازی کرایووا

 دانشگاه پزشکی کرایووا یکی از بهترین دانشگاه های پزشکی رومانی است که برنامه های تحصیلی پزشکی به زبان انگلیسی دارد. دانشجویان بین المللی عمدتاً توسط پزشکی به زبان انگلیسی به مدت 6 سال و برنامه کارشناسی ارشد 2 ساله در انفورماتیک پزشکی و آمار زیستی جذب می شوند. پذیرش بر اساس انتخاب پرونده بدون کنکور می باشد.

همه چیز را در زمینه دوره های پزشکی تخصصی، یدانید.

هم دانشگاه پزشکی کرایووا و هم جامعه مدنی از دانشجویان سراسر جهان استقبال می کنند: رومانیایی ها از کل کشور از جمله شهرهای دارای موسسات مشابه دانشگاه کرایووا و دانشجویان بین المللی (از اروپا، آسیا، آفریقا، آمریکا و غیره). در دانشگاه پزشکی کرایووا، دانشجویان نقش مهمی در استراتژی توسعه ایفا می کنند، به گونه ای که رهبران دانشجو 25 درصد از مجلس سنا و هیئت علمی دانشکده را نمایندگی می کنند.

شهریه تعیین شده توسط سنای UMF کرایووا برای تحصیل پزشکی (پزشکی، برنامه 6 ساله) به زبان انگلیسی

5000 یورو در سال است. برای تحصیل پزشکی (پزشکی، دندانپزشکی، داروسازی) به زبان رومانیایی، هزینه تحصیل 3200 یورو در سال است. شهریه دوره آمادگی رومانیایی برای کسانی که مایل به تحصیل پزشکی به زبان رومانیایی هستند 2700 یورو برای یک سال می باشد.

برای کسب اطلاعات بیشتر در زمینه کسب مدرک MD، بر روی لینک مشخص شده کلیک کنید.

مدارک مورد نیاز برای درخواست دانشگاه پزشکی کرایووا باید شامل موارد زیر باشد:

1. کپی گواهی شده دیپلم دبیرستان یا معادل آن.

2. کپی مصدق رونوشت (نشان) مطالعات انجام شده.

3. کپی گواهی شده از گواهی تولد.

4.کپی از صفحات گذرنامه 1،2،3،4 یا سایر مدارک شناسایی.

5. گواهی پزشکی، که باید شامل: اثبات واکسیناسیون برای هپاتیت B; شواهدی برای بیماری های مزمن و ارزیابی وضعیت روانی؛

6.2 عکس اندازه پاسپورت;

برای پاسخ به سوال، کدام کشورها برای تحصیل در رشته های علوم پزشکی مناسب هستند؟ ، بر روی متن سوال کلیک کنید.

7. رزومه تحصیلی;

مدارک نکته 1 تا 3: در صورتی که اصل مدرک به زبان انگلیسی باشد باید کپی تایید شده باشد. در غیر این صورت باید یک کپی ساده و ترجمه تایید شده باشد - اگر به زبانی غیر از انگلیسی نوشته شده باشد.

به ویژه با افتتاح برنامه پزشکی انگلیسی، تقاضای زیادی از سوی دانشجویان انگلیسی زبان از کشورهای عضو اتحادیه اروپا (EU)، منطقه اقتصادی اروپا (EEA) و کنفدراسیون سوئیس و همچنین از کشورهای غیر اتحادیه اروپا وجود دارد.

مانند سایر دانشگاه های پزشکی در رومانی، دانشگاه پزشکی کرایووا از دانشجویان انتقالی از دانشگاه معتبر استقبال می کند.

دانشگاه پزشکی و داروسازی کرایووا به طور دائم دوره های پس از دانشگاه را در موارد زیر برگزار می کند: پزشکی، دندانپزشکی و داروسازی. دوره های رزیدنتی داریم، Ph.D. دوره ها و دوره های آموزشی برای شایستگی های مختلف. هیات علمی در داخل و خارج از کشور فعالیت پژوهشی موفق و قابل تحسینی را توسعه می دهند و بسیاری از مقالات علمی ارائه شده در خارج از کشور مورد تمجید و شناسایی قرار می گیرند.

دانشگاه پزشکی کرایووا دارای چهار دانشکده و 7 برنامه تحصیلی کارشناسی ارشد است.

دانشکده های دانشگاه پزشکی کرایووا:

• دانشکده پزشکی: پزشکی (6 سال) به زبان انگلیسی و رومانیایی.

•دانشکده دندانپزشکی: دندانپزشکی - دندانپزشکی (6 سال);

برنامه اقامت پزشکی در رومانی

 برنامه دستیاری پزشکی مرحله ای از برنامه آموزش پزشکی فارغ التحصیل است. یک پزشک مقیم یا مقیم (همچنین به آن افسر خانه / افسر ارشد خانه نیز گفته می شود) فردی است که مدرک پزشکی (DO, MD, MBBS, mbchb, bmed), مدرک اطفال (DPM, bpod), مدرک دندانپزشکی (BDS, DDS، bdent، DMD، bchd، bdsc) و کسانی که تحت نظارت پزشکان دارای مجوز کامل، معمولاً در یک بیمارستان یا کلینیک، طبابت می‌کنند. همچنین برای دانشجویانی که از دانشکده‌های داروسازی و اپتومتری فارغ‌التحصیل می‌شوند، امکان اقامت وجود دارد و ممکن است لازم باشد.

برای شروع برنامه اقامت در رومانی، همه دانشجویان پزشکی باید به زبان رومانیایی صحبت کنند. کسانی که از زبان رومانیایی قدردانی خوبی ندارند می توانند ابتدا حداقل 6 ماه دوره زبان رومانیایی را دنبال کنند.

اخذ اقامت پزشکی در رومانی

بسته به مبدأ متخصص پزشکی (از منطقه اقتصادی اروپا و سوئیس - EEA یا نه)، مراحل و الزامات برای ورود به برنامه اقامت پزشکی در رومانی متفاوت است.

دانشجویان منطقه اقتصادی اروپا:

برای ورود به برنامه رزیدنتی پزشکی در رومانی، دانشجویان EEA (از جمله رومانیایی ها) باید برای امتحان ورودی بنشینند. این آزمون منحصراً به زبان رومانیایی برگزار می شود.

این آزمون در ماه نوامبر هر سال برگزار می شود.

دانشجویان پزشکی که آزمون ورودی را با موفقیت پشت سر می گذارند شهریه ای پرداخت نمی کنند اما حقوق ماهیانه دریافت می کنند.

همه چیز را در زمینه پذیرش از دانشگاه های انگلیس در رشته پرستاری، بدانید.

دانشجویان غیر منطقه اقتصادی اروپا:

یک دانشجوی پزشکی غیر EEU که مایل به دریافت تخصص پزشکی در رومانی است باید شرایط زیر را داشته باشد:

حداقل 6 سال برنامه پزشکی (یا 5 سال در صورت لزوم) منتهی به مدرک دکترای پزشکی (دندانپزشکی، داروسازی و غیره) را دنبال کرده باشند.

اگر آنها به زبان رومانیایی صحبت نمی کنند، برای گذراندن حداقل 6 ماه دوره زبان رومانیایی، قبل از برنامه تخصصی پزشکی خوانده شوند.

داشتن تمکن مالی برای تامین مالی برنامه تخصصی خود: هزینه تحصیل سالانه 3800 تا 7700 یورو بسته به حدس و گمان و هر دانشکده پزشکی.

پذیرش در رشته پزشکی برای دانشجویان غیر اروپایی بر اساس انتخاب پرونده های درخواستی است. آزمون ورودی وجود ندارد و آنها در انتخاب رشته خود مزیت دارند.

 مدارک درخواست برای تخصص پزشکی در رومانی:

احراز هویت دیپلم و ریز نمرات سوابق تحصیلات قبلی (کپی دیپلم دانشگاه و ریز نمرات به اضافه کپی دیپلم دبیرستان یا معادل آن)؛

کپی معتبر شناسنامه؛

کپی تایید شده گذرنامه؛

گواهی پزشکی مبنی بر اینکه داوطلب برای هپاتیت B واکسینه شده است، هیچ گونه بیماری مسری، روانی یا سایر بیماری‌های ناسازگار با تحصیلات و حرفه پزشکی ندارد و به این ترتیب سلامت وضعیت متقاضی را ثابت می‌کند.

شش عکس اخیر؛

برای کسب اطلاعات بیشتر در زمینه تحصیل دندانپزشکی در کشورهای اروپایی، بر روی لینک مشخص شده کلیک کنید.

رزومه مفصل؛

احراز هویت کپی ها باید توسط وزارت امور خارجه کشور متقاضی و سپس توسط سفارت رومانی در مربوطه یا توسط آپوستیل لاهه (برای کشورهایی که کنوانسیون لاهه را امضا کرده اند) انجام شود.

تمام مدارک ذکر شده در بالا باید به زبان انگلیسی، فرانسوی یا رومانیایی باشد. در غیر این صورت باید به یکی از آن زبان ها ترجمه و محضری شوند. در این صورت، هر یک از نسخه‌های احراز هویت شده ترجمه شده باید به همراه کپی تأیید شده سند اصلی مربوطه ارسال شود.

برنامه های دکترای پزشکی در رومانی

دکتری پزشکی یا PhD تحصیلات آکادمیک نشان دهنده شکلی از آموزش آکادمیک است که به فارغ التحصیلان دارای مدرک لیسانس پزشکی (دکتر پزشکی) که مایل به کسب توانایی های تکمیلی در زمینه تحقیقات علمی هستند ارائه می شود.

Doctor ship دانش و به کارگیری روش تحقیق و تکنیک های تحقیق، آشنایی با ارتباطات یا انتشار در بالاترین سطح نتایج تحقیقات، مسئولیت توسعه یک برنامه تحقیقاتی و همچنین توانایی رویکرد را تسهیل می کند. دستاوردهای سایر محققان از منظر انتقادی.

همه چیز را درمورد رشتۀ دندانپزشکی در آمریکا                          ، بدانید.

برای فارغ التحصیلان تحصیلات آکادمیک با مجوز 5-6 ساله (دیپلم لیسانس پزشکی)، برای ثبت نام برای تحصیل دکترا در رومانی، نیازی به گذراندن دوره های کارشناسی ارشد نیست. با این حال، دوره های کارشناسی ارشد برای فارغ التحصیلان مدرک تحصیلی عالی 3-4 ساله، پیش شرط لازم برای تحصیل در مقطع دکترا است.

چرا در رومانی پزشکی بخوانیم؟

 تحصیل پزشکی در رومانی (پزشکی، دندانپزشکی، دامپزشکی، داروسازی و غیره) به دلایل مختلف یکی از بهترین گزینه ها برای دانشجویان بین المللی پزشکی بین المللی در خارج از کشور است:

تضمین پذیرش تحصیل پزشکی در رومانی

کیفیت عالی مطالعه،

شهریه قابل دسترس،

هزینه های معقول زندگی،

بدون کنکور،

فرهنگ چند ملیتی،

امکان کمک مالی،

انتقال اعتبار ECTS

دیپلم به رسمیت شناخته شده در سراسر اروپا

تضمین پذیرش تحصیل پزشکی در رومانی

برای کسب اطلاعات بیشتر در زمینه پزشکی عمومی در آمریکا، بر روی لینک مشخص شده کلیک کنید.

ضمانت پذیرش برای تحصیل پزشکی در رومانی برای دانشجویانی که شرایط اولیه (نتایج دبیرستان، شرایط مالی و نیازهای زبانی و برای برخی از دانشگاه ها فعالیت های فراخورشیدی!) را دارند و انگیزه تحصیل پزشکی در رومانی را دارند.

همه دانشجویانی که با انگیزه و وظیفه شناس هستند که در رشته پزشکی نیاز به اراده و فداکاری دارند، پزشک می شوند.

کیفیت عالی تحصیل پزشکی در رومانی:

تحصیل پزشکی در رومانی در کشوری با یکی از بهترین دانشگاه های پزشکی در اروپا تحصیل می کند که مدارک معتبر بین المللی را ارائه می دهد که در سراسر جهان به رسمیت شناخته شده و به ویژه در تمام کشورهای اتحادیه اروپا / منطقه اقتصادی اروپا معتبر است.

تحصیل پزشکی دانشگاه در رومانی شامل دوره 3 ساله مطالعات پیش بالینی و برنامه 3 ساله مطالعات بالینی با تمرین بیشتر از سال اول است.

همچنین درمورد پزشکی عمومی در کانادا، بیشتر بدانید.

مدرک کارشناسی امکان دسترسی به تخصص پزشکی (از 3 تا 6 سال بسته به رشته تخصصی) یا تحصیلات دکترا را فراهم می کند.

هزینه های تحصیلی مناسب برای تحصیل پزشکی در رومانی:

تحصیل پزشکی در رومانی یکی از بهترین گزینه ها در اروپا (EU/EEA) است نه تنها به دلیل کیفیت تحصیل، بلکه به دلیل هزینه تحصیل، هزینه های تحصیل و هزینه های زندگی که در مقایسه با سایر اتحادیه اروپا بسیار پایین است. کشورهای منطقه اقتصادی اروپا

دانشجویان پزشکی احتمالی از کشورهای اتحادیه اروپا / EEA ممکن است بورسیه تحصیلی کامل رومانیایی را دریافت کنند، مشروط بر اینکه تصمیم بگیرند پس از نشستن موفقیت آمیز در آزمون ورودی، پزشکی را به زبان رومانیایی مطالعه کنند.

مقایسه هزینه تحصیل پزشکی در اروپا:

همه چیز را در زمینه پزشکی عمومی در انگلیس، بدانید.

کشور

FEES (یورو)

محیط مطالعه

رومانی

  4 500 - 6 000

En, Fr, Ro

بلغارستان

  7 000 - 8 000

En, Bg

اسپانیا

20 000 - 20 000

 

En

انگلستان

22 000 - 30 000

En

چک

13000

En

اسلواکی

12000

En

مجارستان

10000

En

قبرس

20000

En

هزینه های زندگی در کشورهای مختلف اروپا:

هزینه زندگی (یورو) / کشور

رومانی

بلغارستان

انگلستان

 

دانشگاه پزشکی در رومانی

 دانشگاه پزشکی در رومانی: تقریباً تمام دانشگاه‌های پزشکی در رومانی که دانشکده‌های پزشکی رومانیایی نیز نامیده می‌شوند، دارای دانشکده‌های پزشکی، دانشکده دندانپزشکی و دانشکده داروسازی به زبان رومانیایی هستند. بنابراین به دانشگاه های پزشکی در رومانی UMF (دانشگاه پزشکی و داروسازی: universitate de Medecina si Farmacie) نیز می گویند.

دانشکده های پزشکی رومانی (دانشگاه پزشکی در رومانی) دارای برنامه لیسانس پزشکی 6 ساله به زبان های انگلیسی، فرانسوی و رومانیایی، 6 سال برنامه کارشناسی دندانپزشکی به زبان های انگلیسی، فرانسوی و رومانیایی، برنامه 5 ساله کارشناسی داروسازی به زبان های انگلیسی و رومانیایی هستند.

دانشگاه پزشکی در رومانی به زبان های انگلیسی، فرانسوی و رومانیایی

دانشگاه پزشکی در رومانی به زبان های انگلیسی، فرانسوی یا رومانیایی: اکثر دانشگاه های پزشکی در رومانی برنامه های پزشکی را نه تنها به زبان رومانیایی، بلکه به زبان انگلیسی یا فرانسوی نیز دارند.

دانشگاه پزشکی کلوژ

دانشکده پزشکی عمومی (6 سال - رومانیایی، انگلیسی و فرانسوی)

دانشکده دندانپزشکی (6 سال - رومانیایی، انگلیسی و فرانسوی)

دانشکده داروسازی (5 سال - رومانیایی، انگلیسی و فرانسوی)

دانشکده ماماها و دستیاران پزشکی (4 سال - به زبان رومانیایی)

دانشکده علوم مرتبط با بهداشت و درمان (4 سال - به زبان رومانیایی)

دانشگاه پزشکی و داروسازی یاسی یا دانشگاه پزشکی ایاسی:

دانشکده پزشکی (به رومانیایی، انگلیسی و فرانسوی)

دانشکده دندانپزشکی (به رومانیایی، انگلیسی و فرانسوی)

دانشکده داروسازی (به رومانیایی و انگلیسی)

دانشگاه پزشکی و داروسازی تیمیشوآرا یا دانشگاه پزشکی تیمیشوآرا

دانشکده پزشکی (به رومانیایی، انگلیسی و فرانسوی)

دانشکده دندانپزشکی (به رومانیایی،)

دانشکده داروسازی (به رومانیایی و فرانسوی)

 دانشگاه پزشکی و داروسازی تارگو مورس

دانشکده پزشکی (به رومانیایی، انگلیسی)

دانشکده دندانپزشکی (به رومانیایی،)

دانشکده داروسازی (به رومانیایی)

دانشگاه کارول داویلا یا دانشگاه کارول داویلا بخارست

دانشکده پزشکی (به رومانیایی، انگلیسی)

برای کسب اطلاعات بیشتر در زمینه نحوه تحصیل رشته پزشکی در مقطع دکترا، بر روی لینک مشخص شده کلیک کنید.

دانشکده دندانپزشکی (به رومانیایی،)

دانشکده داروسازی (به رومانیایی)

دانشگاه پزشکی Oradea یا دانشگاه پزشکی Oradea

دانشکده پزشکی (به رومانیایی، انگلیسی و فرانسوی)

دانشکده دندانپزشکی (به رومانیایی، انگلیسی و فرانسوی)

دانشکده داروسازی (به رومانیایی، انگلیسی و فرانسوی)

دانشگاه پزشکی کنستانتا

دانشکده پزشکی (به رومانیایی و انگلیسی)

دانشکده دندانپزشکی (به رومانیایی)

دانشکده داروسازی (به رومانیایی)

دانشکده پزشکی دانشگاه غرب آراد

دانشکده پزشکی (به رومانیایی، انگلیسی و فرانسوی)

دانشکده دندانپزشکی (به رومانیایی، انگلیسی و فرانسوی)

دانشکده داروسازی (به رومانیایی)

دانشگاه پزشکی و داروسازی کرایووا

دانشکده پزشکی (به زبان انگلیسی و رومانیایی)

دانشکده دندانپزشکی (به رومانیایی،)

دانشکده داروسازی (به رومانیایی،)

دانشگاه پزشکی و داروسازی سیبیو

دانشکده پزشکی (به رومانیایی)

دانشکده دندانپزشکی (به رومانیایی،)

دانشکده داروسازی (به رومانیایی،)

برای پاسخ سوال چه کشورهایی برای تحصیل پزشکی در خارج از کشور مناسب تر هستند؟ ، بر روی لینک مشخص شده کلیک کنید.

دانشگاه پزشکی Titu Maioescu "Titu Maiorescu"، بخارست

پزشکی عمومی - دوره های 6 ساله تمام وقت (به زبان رومانیایی)

دندانپزشکی - دوره های 6 ساله تمام وقت (به زبان رومانیایی)،

پرستاری - دوره های 4 ساله تمام وقت (به زبان رومانیایی)

تکنیک دندانپزشکی - دوره های 3 ساله تمام وقت (به زبان رومانیایی)،

دندانپزشکی - دوره های 3 ساله پاره وقت، (به زبان رومانیایی)

دانشگاه ترانسیلوانیا براشوف- دانشکده پزشکی

همچنین در زمینه دانشگاه علوم پزشکی انگلیس، بیشتر بدانید.

 

 

شرایط پذیرش پزشکی در رومانی

 

شرایط پذیرش دانشکده پزشکی در رومانی: پذیرش در دانشگاه پزشکی در رومانی عمدتا بر اساس انتخاب پرونده درخواست است. فقط دانشجویان آینده نگر با فایل های برنامه رقابتی انتخاب می شوند.

فایل درخواست باید حداقل شامل کپی مدارک زیر باشد:

دیپلم یا گواهینامه و ریز نمرات:

رونوشت های تایید شده گواهی پایان تحصیلات/دیپلم دبیرستان/دیپلم لیسانس یا امتحانات ملی و ریز نمرات/ضمیمه دیپلم (در صورت وجود) - برای تحصیل در مقطع کارشناسی؛

کپی های تایید شده از ریز نمرات دبیرستان از پایه های 9 تا 12 (یا GCSE

رونوشت تایید شده دیپلم تحصیلات عالی و ضمیمه ریز نمرات/دیپلم (در صورت وجود) - برای متقاضیان تحصیلات تکمیلی (کارشناسی ارشد) یا دکترا؛

کپی تایید شده سوابق تحصیلی ترجمه شده به رومانیایی، انگلیسی، فرانسوی یا آلمانی، بسته به دانشگاه، به علاوه برنامه تحلیلی در مورد متقاضیانی که درخواست به رسمیت شناختن مطالعات جزئی انجام شده در دانشگاه دیگر (دانشجوی انتقالی) دارند.

کپی مصدق شناسنامه به اضافه اصل؛

برای کسب اطلاعات بیشتر در زمینه رشته پزشکی، بر روی لینک مشخص شده کلیک کنید.

گواهی پزشکی مبنی بر نداشتن هیچ گونه بیماری واگیردار یا بیماری دیگری که با حرفه پزشکی ناسازگار باشد و از این رو وضعیت سلامت متقاضی را ثابت کند.

کپی تایید شده پاسپورت؛

شش عکس پاسپورت

گواهی زبان بین المللی به رسمیت شناخته شده، به جز متقاضیان کشورهایی که زبان رسمی آن زبان، زبان آموزش است. توجه داشته باشید که این گواهی را می توان پس از گذراندن موفقیت آمیز آزمون قبل از ثبت نام از دانشگاه دریافت کرد.

دارندگان مدارک صادر شده در ایتالیا، یونان، اسپانیا، پرتغال و قبرس باید از مقامات کشوری که این سند را صادر کرده اند، یک آپوستیل دریافت کنند.

همچنین در زمینه مدرک لیسانس پزشکی، بیشتر بدانید.

مدارک صادر شده در کشورهایی که عضو کنوانسیون هاگا نیستند باید توسط وزارت آموزش و پرورش و وزارت امور خارجه کشور صادرکننده و سفارت رومانی در آن کشور تایید شده باشند.

توجه داشته باشید که شرایط پذیرش دانشکده پزشکی در رومانی بسته به دانشگاه متفاوت است. برای یک دانشکده پزشکی خاص، با دانشگاه یا تیم ما تماس بگیرید تا بتوانیم اطلاعات مربوطه را در اختیار شما قرار دهیم.

شرایط پذیرش پزشکی: دانشجویان EEA یا Suisse

شما می‌توانید برای کسب اطلاعات بیشتر در زمینه رشته های پزشکی و پیراپزشکی در برترین دانشگاه های امریکا، بر روی لینک مشخص شده کلیک کنید.

روال و شرایط درخواست و پذیرش دانشجویان از اتحادیه اروپا / EEA یا کنفدراسیون سوئیس در دانشگاه های پزشکی رومانی مانند دانشجویان رومانیایی است که شامل هزینه های مدرسه نیز می شود. اگر به زبان رومانیایی صحبت کنند می توانند برای امتحان ورودی شرکت کنند و بورسیه تحصیلی کامل رومانیایی دریافت کنند.

دانشجویان اتحادیه اروپا / منطقه اقتصادی اروپا می توانند به عنوان دانشجویانی که از طریق خود تأمین مالی می شوند در دانشگاه های پزشکی بلغارستان پذیرش شوند. پذیرش دانشجوی خود تأمین مالی دانشگاه علوم پزشکی به طور کلی با انتخاب پرونده درخواستی می باشد. برخی از دانشگاه ها نیز آزمون ورودی بر اساس شیمی و زیست شناسی برگزار می کنند.

شرایط پذیرش پزشکی: دانشجویان غیر EEA یا Suisse

متقاضیان غیر EEA یا Suisse برای دانشگاه پزشکی در رومانی بر اساس انتخاب پرونده (برنامه رقابتی) پذیرفته می شوند.

پزشکی در رومانی

 

پزشکی در رومانی دارای یک سنت طولانی مدت در مطالعات پزشکی و زمینه مراقبت از اجاق گاز است.

سیستم مراقبت بهداشتی رومانی از سال 1700 وجود داشته است. از فعالان شناخته شده پزشکی در رومانی می توان به جورج امیل پالاد، برنده جایزه نوبل سال 1974 در فیزیولوژی یا پزشکی اشاره کرد که در ایاشی، در شمال شرقی رومانی به دنیا آمد. در حالی که نیکولای پائولسکو، کاشف انسولین، در بخارست، رومانی به دنیا آمد.

پزشکی در رومانی به یکی از موضوعات اصلی در اروپا و فراتر از آن تبدیل شده است. امروزه پزشکان رومانیایی در کشورهای غربی و در سرتاسر جهان مورد استقبال قرار می‌گیرند و دانشگاه‌های پزشکی رومانی سالانه هزاران دانشجوی بین‌المللی دانشگاه‌های پزشکی را جذب می‌کنند.

اکثر دانشجویان دانشگاه های پزشکی در رومانی به دلیل کیفیت تحصیل، امکان انتخاب زبان تحصیل (رومانیایی، انگلیسی، فرانسوی، آلمانی یا حتی مجارستانی)، شهریه های مناسب و هزینه زندگی، مدرک معتبر در سراسر اروپا و فراتر از آن، امکان انتقال دانشگاه پزشکی، کادر آموزش دیده و با تجربه، تحرک دانشجو و غیره.

هدف راهنمای مطالعه پزشکی کمک به دانشجویان پزشکی یا والدین دانشجوی پزشکی است که در تعجب هستند که فرزندانشان چگونه می توانند وارد دانشگاه های پزشکی شوند. چگونه و از کجا می توان یک دانشگاه پزشکی ارزان در اروپا پیدا کرد؟ جایی که می توانید دانشگاه های پزشکی انگلیسی ارزان در اروپا، دانشگاه پزشکی ارزان فرانسه در اروپا را پیدا کنید. حتی اگر این روزها ورود به دانشگاه پزشکی سخت شده است، با پزشکی در رومانی، دانشجوی پزشکی رویای خود را برای تبدیل شدن به یک پزشک یا مراقبت از هر اهرمی برآورده می کند.

دانشگاه پزشکی اسلواکی در براتیسلاوا

 دانشگاه پزشکی اسلواکی در براتیسلاوا در براتیسلاوا یک برنامه پزشکی 6 ساله به زبان انگلیسی برای دانشجویان بین المللی برگزار می کند. شرایط پذیرش مدرک دبیرستان، زبان انگلیسی، آزمون زیست شناسی و شیمی و شهریه 9500 یورو در سال است.

همه چیز را در زمینه رشته های پزشکی در اروپا، بدانید.

دانشگاه پزشکی اسلواکی در براتیسلاوا در 1 سپتامبر 2002 به عنوان یک دانشگاه دولتی آموزش عالی تاسیس شد. دانشکده پزشکی در دانشگاه پزشکی اسلواکی در براتیسلاوا جانشین مستقیم آکادمی تحصیلات تکمیلی اسلواکی است که از سال 1953 تحت نام های مختلف فعال بوده و تلاش کرده است تا تحصیلات تکمیلی را به پزشکان، داروسازان و سایر کارکنان مراقبت های بهداشتی با تحصیلات عالی ارائه دهد.

برای کسب اطلاعات بیشتر در زمینه پذیرش از دانشگاه های انگلیس در رشته پرستاری، بر روی لینک مشخص شده کلیک کنید.

دانشگاه پزشکی اسلواکی در براتیسلاوا در براتیسلاوا یک موسسه آموزشی است که با افتخار سنت آموزش کارکنان مراقبت های بهداشتی را در زمینه مطالعات تخصصی و آموزش مداوم مادام العمر در اسلواکی حفظ می کند و به عنوان یکی از بهترین موسسات ارائه دهنده تحصیلات دانشگاهی پزشکی نه تنها در اسلواکی، بلکه در در سراسر کلمه برنامه 6 ساله پزشکی دانشکده پزشکی در دانشگاه پزشکی اسلواکی در براتیسلاوا در براتیسلاوا دانشجویان را از سراسر جهان جذب می کند.

دانشگاه پزشکی اسلواکی در براتیسلاوا یک موسسه دولتی آموزش عالی است که زیر نظر وزارت بهداشت جمهوری اسلواکی فعالیت می کند و دارای چهار دانشکده زیر است:

دانشکده پزشکی،

دانشکده بهداشت عمومی،

دانشکده پرستاری و مطالعات بهداشت حرفه ای،

دانشکده بهداشت،

دانشکده پرستاری و بهداشت حرفه ای

دانشکده پرستاری و مطالعات بهداشت حرفه ای در دانشگاه پزشکی اسلواکی فعالیت خود را در سال تحصیلی 2003/2004 آغاز کرد. این دانشکده فعالیت های آموزشی، علمی و تخصصی دیگر را در رشته های پرستاری، مامایی، فیزیوتراپی، علوم رادیولوژی، مراقبت های فوری پزشکی، مددکاری اجتماعی با تاکید بر مراقبت های بهداشتی اجتماعی برای سالمندان و همچنین در زمینه مطالعات تخصصی سلامت سازماندهی می کند.

برای کسب اطلاعات در زمینه دندانپزشکی در آمریکا، بر روی لینک مشخص شده کلیک کنید.

دانشکده ارائه می دهد:

تحصیل در مقطع کارشناسی منتهی به مدرک لیسانس: پرستاری، مامایی، فیزیوتراپی، علوم رادیولوژی، مراقبت های فوری پزشکی و مددکاری اجتماعی با تاکید بر مراقبت های بهداشتی اجتماعی برای سالمندان.

برنامه های تحصیلات تکمیلی منتهی به مدرک کارشناسی ارشد: پرستاری.

برنامه تحصیلات تکمیلی پیشرو مدرک دکتری: پرستاری.

شرایط اولیه پذیرش، کیفیت بالای آموزش و صلاحیت معتبر در همه کشورهای اتحادیه اروپا / EEA، محیط صرفه جویی و بین فرهنگی، شهریه های معقول و هزینه های زندگی، پزشکی 6 ساله به زبان انگلیسی و اسلواکی، بورس تحصیلی موجود، خوابگاه دانشجویی، و برنامه های مختلف ارائه شده توسط دانشکده های پزشکی، بهداشت عمومی، پرستاری و مطالعات بهداشت حرفه ای در مقطع کارشناسی، کارشناسی ارشد و دکتری و تخصص، دانشجویان داخلی و بین المللی را جذب می کنند.

تحصیل پزشکی در اسلواکی چگونه است؟

 

تحصیل پزشکی، دندانپزشکی و دامپزشکی در اسلواکی به زبان انگلیسی یا اسلواکی در دانشگاه Pavol Jozef Safarik در Kosice (دانشکده پزشکی)، دانشگاه پزشکی اسلواکی در براتیسلاوا (دانشکده پزشکی)، دانشگاه Comenius در براتیسلاوا (دانشکده پزشکی در براتیسلاوا و دانشکده Jessenius) of Medicine in Martin) و دانشگاه دامپزشکی و داروسازی در Košice یکی از بهترین گزینه ها برای دانشجویان بین المللی و ملی است.

همه چیز را در زمینه رشته پزشکی عمومی در آمریکا، بدانید.

تحصیل پزشکی در اسلواکی به زبان انگلیسی در اوایل سال 1990 آغاز شده است و از آن زمان تاکنون صدها دانشجوی بین المللی پزشکی از سراسر جهان را پذیرفته است که به دلیل کیفیت بالای آموزش، برنامه های پزشکی به زبان انگلیسی، جامعه استقبال کننده، صلاحیت معتبر در سراسر اتحادیه اروپا / EEA جذب شده اند. ، در اکثر کشورهای جهان به رسمیت شناخته شده و شهریه و هزینه های زندگی مناسب است.

برای تحصیل پزشکی، دندانپزشکی و دامپزشکی در اسلواکی به زبان انگلیسی، دانشجو باید شرایط اولیه پذیرش دانشگاه را داشته باشد، تسلط خوبی به زبان انگلیسی داشته باشد (سطح لازم است!) و قبولی در آزمون ورودی در زیست شناسی و شیمی. ما علاقه مندان را راهنمایی می کنیم تا بتوانند آزمون را با موفقیت پشت سر بگذارند.

مدت تحصیل پزشکی، دندانپزشکی و دامپزشکی در اسلواکی 6 سال است و به ترتیب به دکترای عمومی پزشکی (MUDr) و دکترای پزشکی دندانپزشکی (MDDr.) منتهی می شود. دانشگاه دامپزشکی و داروسازی کوشیتس برنامه پزشکی دامپزشکی 6 ساله و 4 ساله را به زبان انگلیسی برگزار می کند.

برای کسب اطلاعات بیشتر در زمینه رشته پزشکی عمومی در کانادا، بر روی لینک مشخص شده کلیک کنید.

در حالی که برای واجد شرایط بودن برای برنامه 6 ساله پزشکی در اسلواکی، دانشجوی کاندید بالقوه باید از دبیرستان فارغ التحصیل شده باشد و دارای گواهینامه دسترسی به تحصیل در دانشگاه پزشکی در کشور خود، برنامه 4 ساله یا فارغ التحصیل دامپزشکی باشد که برای کسانی که دارای لیسانس هستند طراحی شده است. مدرک در علوم-لیسانس. برنامه برای لیسانس در علوم کشاورزی، دامپزشکی یا بیولوژیکی، که هر دو منجر به درجه دکترای دامپزشکی (DVM) می شود.

تمامی دانشجویان پزشکی علاقه مند به تحصیل پزشکی در اسلواکی در یکی از دانشگاه های اسلواکی زیر می توانند با ارسال یک ایمیل به آدرس info@medicalstudyguide.com اطلاعات یا کمک بیشتری دریافت کنند.

دانشگاه Pavol Jozef Safarik در Kosice، دانشکده پزشکی (Med - dent)

دانشگاه پزشکی اسلواکی در براتیسلاوا، دانشکده پزشکی (Med)

دانشگاه Comenius در براتیسلاوا، دانشکده پزشکی در براتیسلاوا (Med)

دانشگاه Comenius در براتیسلاوا، دانشکده پزشکی Jessenius در مارتین (Med)

دانشگاه دامپزشکی و داروسازی در Košice (6 سال و 4 سال دامپزشکی

درمورد اقامت در خارج از کشور، بیشتر بدانید.

از دست دادن نمرات خود برای ورود به برنامه پزشکی مناسب در کشورتان به معنای پایان دادن به جاه طلبی های شما برای تبدیل شدن به یک پزشک، دندانپزشک یا جراح دامپزشکی نیست. اگر نتوانسته اید در کشور خود جایی در دانشکده پزشکی، دندانپزشکی یا دانشکده دامپزشکی در کشور خود داشته باشید یا به سادگی می خواهید از مزایای تحصیل پزشکی در خارج از کشور لذت ببرید، مهم ترین چیز این است که انگیزه داشته باشید. فرصت ها تقریبا نامحدود است و دانشگاه های پزشکی اسلواکی یکی از آنهاست.

دانشکده پزشکی Jessenius در دانشگاه Comenius Martin

 دانشکده پزشکی Jessenius در دانشگاه Comenius در مارتین یکی از سه دانشکده پزشکی عمومی در جمهوری اسلواکی است. این دانشکده به عنوان یک دانشکده مجزا در سال 1969 تأسیس شد و بخشی جدایی ناپذیر از دانشگاه Comenius شد.

همه چیز را در زمینه تحصیل رشته پزشکی در مقطع دکترا، بدانید.

این دانشکده تمامی مقاطع تحصیلی و امکان تحصیل در رشته های پزشکی عمومی، دندانپزشکی، پرستاری، مامایی و بهداشت عمومی را فراهم می کند. دانشکده پزشکی در دانشگاه Comenius در براتیسلاوا اولین دانشکده پزشکی در اسلواکی بود که برنامه تحصیلی پزشکی عمومی را به زبان انگلیسی افتتاح کرد.

برای کسب اطلاعات بیشتر در زمینه پزشکی در مقطع دکترا در خارج از کشور، بر روی لینک مشخص شده کلیک کنید.

دانشکده پزشکی در دانشگاه Comenius در براتیسلاوا دارای بالاترین جایگاه در آموزش پزشکی در مقطع کارشناسی در داخل و خارج از کشور است. نه تنها برای رشته های پایه و پیش بالینی، بلکه برای آموزش بالینی در بیمارستان دانشگاه مارتین نیز امکانات درجه یک در اختیار دارد.

همه چیز را درمورد ویزای تحصیلی رشته های علوم پزشکی، بدانید.

این دانشکده سال هاست که به نتایج عالی از فعالیت های علمی پژوهشی و فعالیت های بین المللی دست یافته است. در سال های اخیر، دانشکده پزشکی دانشگاه کامنیوس در براتیسلاوا در رتبه بندی دانشگاه های اسلواکی در زمینه علوم پزشکی و بهداشتی پیشرو بوده است.

 

پذیرش در دانشکده پزشکی Jessenius

دانشکده پزشکی Jessenius به دنبال دانشجویانی با مدرک تحصیلی مناسب، تسلط خوب به زبان انگلیسی و انگیزه قوی برای تحصیل و تمرین پزشکی می باشد.

دانش آموزانی که تحصیلات متوسطه را به پایان رسانده اند، به سن 17 سالگی یا بیشتر رسیده اند و دانش کافی در زیست شناسی، شیمی و انگلیسی دارند، واجد شرایط تحصیل در دانشکده پزشکی Jessenius به عنوان خودپرداخت کننده هستند.

پذیرش بر اساس آزمون ورودی کتبی شامل سه آزمون مجزا در موضوعات زیر است: شیمی، زیست شناسی، فیزیک یا ریاضی. هر آزمون شامل 40 سوال چند گزینه ای با پنج پاسخ ممکن است که تنها یک پاسخ صحیح است. نمره قبولی در پزشکی عمومی 65 درصد است.

 

مدارک مورد نیاز:

فرم درخواست (از اینجا دانلود کنید)

کپی آخرین مدرک تحصیلی متوسطه

فتوکپی شناسنامه تایید شده توسط دفتر اسناد رسمی

فتوکپی پاسپورت

چهار قطعه عکس سایز پاسپورت

گزارش پزشکی (از اینجا دانلود کنید).

برنامه های 6 ساله پزشکی و دندانپزشکی دانشکده پزشکی Jessenius منجر به دریافت مدرک دکترای پزشکی عمومی (MUDr. معادل M.D.) و دکترای دندانپزشکی (MUDDr) می شود.

 

این دیپلم از دانشگاه Comenius در براتیسلاوا، دانشکده پزشکی Jessenius در مارتین، در کل اتحادیه اروپا و در اکثر کشورهای جهان پذیرفته شده است. این دانشکده در فهرست دانشکده های پزشکی سازمان بهداشت جهانی (WHO) قرار دارد. علاوه بر این، توسط ECFMG (کمیسیون آموزشی برای فارغ التحصیلان پزشکی خارجی، فیلادلفیا، ایالات متحده آمریکا) برای USMLE (آزمایش مجوز پزشکی ایالات متحده) تایید شده است.

تحصیل پزشکی در اسلواکی

 تحصیل پزشکی، دندانپزشکی و دامپزشکی در اسلواکی به زبان انگلیسی یا اسلواکی در دانشگاه Pavol Jozef Safarik در Kosice (دانشکده پزشکی)، دانشگاه پزشکی اسلواکی در براتیسلاوا (دانشکده پزشکی)، دانشگاه Comenius در براتیسلاوا (دانشکده پزشکی در براتیسلاوا و دانشکده Jessenius) of Medicine in Martin) و دانشگاه دامپزشکی و داروسازی در Košice یکی از بهترین گزینه ها برای دانشجویان بین المللی و ملی است.

تحصیل پزشکی در اسلواکی به زبان انگلیسی در اوایل سال 1990 آغاز شده است و از آن زمان تاکنون صدها دانشجوی بین المللی پزشکی از سراسر جهان را پذیرفته است که به دلیل کیفیت بالای آموزش، برنامه های پزشکی به زبان انگلیسی، جامعه استقبال کننده، صلاحیت معتبر در سراسر اتحادیه اروپا / EEA جذب شده اند. ، در اکثر کشورهای جهان به رسمیت شناخته شده و شهریه و هزینه های زندگی مناسب است.

برای کسب اطلاعات بیشتر در زمینه شرایط تحصیل پزشکی، بر روی لینک مشخص شده کلیک کنید.

برای تحصیل پزشکی، دندانپزشکی و دامپزشکی در اسلواکی به زبان انگلیسی، دانشجو باید شرایط اولیه پذیرش دانشگاه را داشته باشد، تسلط خوبی به زبان انگلیسی داشته باشد (سطح لازم است!) و قبولی در آزمون ورودی در زیست شناسی و شیمی. ما علاقه مندان را راهنمایی می کنیم تا بتوانند آزمون را با موفقیت پشت سر بگذارند.

مدت تحصیل پزشکی، دندانپزشکی و دامپزشکی در اسلواکی 6 سال است و به ترتیب به دکترای عمومی پزشکی (MUDr) و دکترای پزشکی دندانپزشکی (MDDr.) منتهی می شود. دانشگاه دامپزشکی و داروسازی کوشیتس برنامه پزشکی دامپزشکی 6 ساله و 4 ساله را به زبان انگلیسی برگزار می کند.

همه چیز را درمورد رشته های دانشگاه علوم پزشکی انگلیس، بدانید.

در حالی که برای واجد شرایط بودن برای برنامه 6 ساله پزشکی در اسلواکی، دانشجوی کاندید بالقوه باید از دبیرستان فارغ التحصیل شده باشد و دارای گواهینامه دسترسی به تحصیل در دانشگاه پزشکی در کشور خود، برنامه 4 ساله یا فارغ التحصیل دامپزشکی باشد که برای کسانی که دارای لیسانس هستند طراحی شده است. مدرک علوم - لیسانس. برنامه برای لیسانس در علوم کشاورزی، دامپزشکی یا بیولوژیکی، که هر دو منجر به درجه دکترای دامپزشکی (DVM) می شود.

تمامی دانشجویان پزشکی علاقه مند به تحصیل پزشکی در اسلواکی در یکی از دانشگاه های اسلواکی زیر می توانند با ارسال یک ایمیل به آدرس info@medicalstudyguide.com اطلاعات یا کمک بیشتری دریافت کنند.

دانشگاه Pavol Jozef Safarik در Kosice، دانشکده پزشکی (Med - dent)

دانشگاه پزشکی اسلواکی در براتیسلاوا، دانشکده پزشکی (Med)

دانشگاه Comenius در براتیسلاوا، دانشکده پزشکی در براتیسلاوا (Med)

دانشگاه Comenius در براتیسلاوا، دانشکده پزشکی Jessenius در مارتین (Med)

دانشگاه دامپزشکی و داروسازی در Košice (6 سال و 4 سال دامپزشکی

همچنین درمورد تحصیل در رشته دندانپزشکی در انگلیس، بیشتر بدانید.

از دست دادن نمرات خود برای ورود به برنامه پزشکی مناسب در کشورتان به معنای پایان دادن به جاه طلبی های شما برای تبدیل شدن به یک پزشک، دندانپزشک یا جراح دامپزشکی نیست. اگر نتوانسته اید در کشور خود جایی در دانشکده پزشکی، دندانپزشکی یا دانشکده دامپزشکی در کشور خود داشته باشید یا به سادگی می خواهید از مزایای تحصیل پزشکی در خارج از کشور لذت ببرید، مهم ترین چیز این است که انگیزه داشته باشید. فرصت ها تقریبا نامحدود است و دانشگاه های پزشکی اسلواکی یکی از آنهاست.

صفحه قبل 1 2 3 4 5 6 صفحه بعد