x تبلیغات
یار دیرین

دانشگاه پزشکی لوبلین در لهستان

 دانشگاه پزشکی لوبلین در سال 1944 تأسیس شد و امروزه به مدت 6 سال پزشکی عمومی، 4 سال تحصیلات تکمیلی پزشکی و برنامه 5 ساله دندانپزشکی را به زبان انگلیسی به همراه چندین برنامه به زبان لهستانی ارائه می دهد. Unity of Medicine of Lublin یکی از اولین دانشکده ها در اروپای شرقی است که دانشجویان پزشکی از ایالات متحده آمریکا و کانادا غالب هستند.

در اوایل دهه 1990 قراردادی با مؤسسه پزشکی Hope از ایالات متحده امضا شد که برنامه آموزش پزشکی به دانشجویان انگلیسی زبان در دانشگاه پزشکی لوبلین را آغاز کرد. پس از آن یک برنامه MD 4 ساله تشکیل شد.

برای کسب اطلاعات بیشتر در زمینه تحصیل در رشته های پزشکی در اروپا، بر روی لینک مشخص شده کلیک کنید.

در سال 2001، بخش زبان انگلیسی دانشکده پزشکی تشکیل شد. این واحد دانشگاه وظیفه طراحی و اجرای برنامه درسی برای دانشجویان به زبان انگلیسی را بر عهده دارد. این برنامه ها شامل برنامه های چهار ساله و شش ساله است. پس از تکمیل دوره های مورد نیاز در لهستان، به دانش آموزان این امکان داده می شود که در لهستان یا مکان های مختلف در ایالات متحده به منظور تکمیل شرایط لازم برای مدرک M.D، کارآموزی بالینی را دنبال کنند.

همچنین درمورد دندانپزشکی در اروپا، بیشتر بدانید.

برنامه آموزشی تمام شاخه های پزشکی مدرن را پوشش می دهد و مشابه برنامه های پزشکی در ایالات متحده است. دانشگاه پزشکی از طریق موسسه پزشکی Hope شریک خود، دو سال آخر دانشکده پزشکی (چرخش بالینی) را به دانشجویان واجد شرایط در ایالات متحده و کانادا ارائه می دهد

لوبلین به داشتن پنج دانشگاه با تعداد کل دانشجویان نزدیک به 100000 نفر افتخار می کند. لوبلین به عنوان بزرگترین شهر لهستان در شرق رودخانه ویستولا، امکانات متنوعی را برای دانشجویان فراهم می کند - مراکز فرهنگی، تئاتر، سینما. طیف گسترده ای از جشنواره های سالانه، کنسرت های موسیقی و نمایشگاه های هنری را ارائه می دهد.

دانشکده های دانشگاه پزشکی لوبلین

دانشگاه پزشکی لوبلین چندین برنامه را به زبان انگلیسی و لهستانی از طریق دانشکده های مختلف ارائه می دهد.

همه چیز را درمورد دندانپزشکی در کانادا، بدانید.

دانشکده های دانشگاه پزشکی لوبلین:

من دانشکده پزشکی با بخش دندانپزشکی

دانشکده پزشکی دوم با بخش زبان انگلیسی

دانشکده داروسازی با بخش تجزیه و تحلیل پزشکی

دانشکده پرستاری و علوم بهداشت

دانشگاه پزشکی سیلزیا در لهستان

   دانشگاه پزشکی سیلزیا که در 20 مارس 1948 تأسیس شد، بزرگترین دانشکده پزشکی در لهستان است و از پنج دانشکده تشکیل شده است: دانشکده پزشکی در کاتوویتس (که آموزش به زبان انگلیسی ارائه می دهد)، دانشکده پزشکی با بخش دندانپزشکی در لهستان. Zabrze، دانشکده بهداشت، دانشکده بهداشت عمومی، و دانشکده داروسازی با بخش تجزیه و تحلیل پزشکی در Sosnowiec.

در سال 1995 قراردادی با مؤسسه پزشکی Hope از ایالات متحده منعقد شد که برنامه ای را برای آموزش دانشجویان انگلیسی زبان در دانشگاه پزشکی سیلسیا آغاز کرد. از آن زمان، اکثر فارغ التحصیلان در ایالات متحده آمریکا و کانادا شغل پیدا می کنند و اکثر دانشجویان از ایالات متحده آمریکا، کانادا، اسکاندیناوی، اسرائیل و نیجریه هستند.

برنامه های درسی دانشگاه شامل تمام شاخه های پزشکی مدرن است و با برنامه های درسی بهترین مراکز آموزشی پزشکی در ایالات متحده قابل مقایسه است. از طریق مؤسسه پزشکی شریک Hope، آنها همچنین فرصت چرخش بالینی را برای دانشجویان خود در ایالات متحده فراهم می کنند. همچنین یک برنامه چرخشی در بهترین بخش های بالینی دانشگاه پزشکی سیلسیا ارائه می دهد.

مورد توجه ویژه برنامه های انتخابی (تعامل استاد - دانشجو) است که فرصت ترکیب دانش نظری و عمل بالینی را فراهم می کند. انجمن دانشجویان پزشکی آمریکا (AMSA) در دانشگاه پزشکی سیلسیا توسط یکی از فارغ التحصیلان آن تأسیس شد. AMSA یک انجمن دانشجویی بسیار فعال است که امکان برقراری ارتباط با دانشجویان پزشکی لهستانی و همچنین ادامه سنت ملی دانشجویان را فراهم می کند.

همچنین در زمینه بورسیه پزشکی خارج از کشور، همه چیز را بدانید.

برنامه های پزشکی زبان انگلیسی (برنامه 6 ساله MD و برنامه MD 4 ساله ورودی) با استانداردهای اتحادیه اروپا مطابقت دارد و حداقل برنامه درسی مورد نیاز برای صدور دیپلم MD در کشورهای اروپایی را پوشش می دهد. علاوه بر این، به منظور تسهیل مراحل اقامت در آمریکای شمالی، با الزامات آموزش پزشکی ایالات متحده تنظیم شده است.

شرایط پذیرش - برنامه 6 ساله MD به زبان انگلیسی

پذیرش در برنامه 6 ساله MD به زبان انگلیسی در دانشگاه پزشکی سیلزیا بر اساس انتخاب پرونده درخواست و سپس آزمون ورودی (اجباری برای همه داوطلبان) در لهستان در تاریخ مشخص انجام می شود. داوطلبانی که از دبیرستان فارغ التحصیل شده اند می توانند برای پذیرش در برنامه کامل 6 ساله اقدام کنند. داوطلبانی که از کالج پیش پزشکی یا پیراپزشکی فارغ التحصیل شده یا در آن شرکت کرده اند می توانند برای انتقال به سال سوم برنامه 6 ساله به عنوان دانشجوی انتقالی پزشکی اقدام کنند.

برای کسب اطلاعات بیشتر در زمینه رویای دندانپزشکی، بر روی لینک مشخص شده کلیک کنید.

مدارک درخواست برای برنامه 6 ساله MD 6 ساله به زبان انگلیسی:

اصل یا کپی محضری دیپلم دبیرستان،

کپی اصل ریز نمرات دبیرستان (برای داوطلبانی که دبیرستان را در خارج از لهستان به پایان رسانده اند اعمال می شود)

فرم درخواست،

کپی زیراکس از یک مدرک شناسایی تایید شده برای مطابقت با سند اصلی،

3 عکس،

همه چیز را درمورد رویای پزشک شدن بدانید.

کپی شناسنامه زیراکس،

گواهی بهداشتی مبنی بر عدم اعتراض به تحصیل پزشکی،

دانشگاه علوم پزشکی پوزنان

 دانشگاه علوم پزشکی پوزنان دوره های مطالعات پزشکی انگلیسی و لهستانی را ارائه می دهد. این دانشگاه دوره های کارشناسی و کارشناسی ارشد پزشکی، برنامه کارشناسی دندانپزشکی، داروسازی و فیزیوتراپی را ارائه می دهد. این یکی از بهترین دانشگاه های پزشکی لهستان است. برنامه پزشکی از برنامه درسی ایالات متحده و کانادا پیروی می کند.

همه چیز را درمورد شرایط لازم برای تحصیل در رشته پزشکی، بدانید.

دانشگاه علوم پزشکی پوزنان 5 برنامه پزشکی را به زبان انگلیسی ارائه می دهد:

برنامه 4 ساله M.D (از سال 1993)

برنامه 6 ساله M.D (از سال 1995)

5 ساله D.D.S. برنامه (از سال 2001)

فارم 6 ساله برنامه D. (از سال 2004 به عنوان یک برنامه 5 ساله، در سال 2009 با یک برنامه 6 ساله جایگزین شد)

لیسانس 3 ساله در برنامه فیزیوتراپی (از سال 2009) این برنامه ها الزامات اروپا را برآورده می کنند.

برای کسب اطلاعات بیشتر در زمینه  تحصیل دندانپزشکی در کانادا، بر روی لینک مشخص شده کلیک کنید.

در طول سالیان متمادی، اعضای هیئت علمی و کارکنان پژوهشی PUMS جوایز معتبر و تقدیر گسترده ای را برای کیفیت عالی کار، تحقیق و تدریس دریافت کرده اند و برخی از آنها مورد توجه مراکز پزشکی پیشرفته دنیا قرار گرفته اند. به عنوان مثال، در سال 2008، دکتر ماریا سیمیونو، فارغ التحصیل PUMS و استاد جراحی، مسئول هدایت جراحی پیوند صورت برجسته در کلینیک کلیولند در ایالات متحده بوده است.

برای بیش از نود سال، دانشگاه علوم پزشکی پوزنان (PUMS) به آموزش پزشکان در منطقه Wielkopolska پرداخته است و برنامه های آموزش به زبان انگلیسی به تدریج در طول 20 سال گذشته به بخشی جدایی ناپذیر از آن تبدیل شده است.

اولین دانشجویان برای تحصیل پزشکی در ایالت انگلیسی در سال 1993. آنها به دلیل کیفیت بالای آموزش و کار هیئت علمی دانشگاه، جذب دانشگاه پوزنان شدند. بسیاری از آن دانشجویان برای خدمت در هیئت مدیره انجمن های تخصصی و علمی آمده اند. به عنوان مشاور سازمان‌های WHO و IAEA دعوت شده‌اند. و به متخصصان بالینی برجسته و روسای بخش‌های بیمارستانی در اروپا، آمریکای شمالی، آفریقای جنوبی و جاهای دیگر تبدیل شده‌اند.

در زمینه تحصیل دندانپزشکی در آمریکا، بیشتر بدانید.

دانشگاه علوم پزشکی پوزنان آرزوی توسعه برنامه های درسی غنی و هیجان انگیز را دارد. به دانشجویان موضوع خاصی همراه با اهداف بالینی و نتایج بالقوه ارائه می شود، به طوری که هم انتظارات و هم ارزیابی های دانشجو در علوم پایه و یا در مطالعات بالینی توسط اعضای هیئت علمی مربوطه کاملاً روشن می شود. علاوه بر این، دانش‌آموزان از طریق استفاده گسترده از مطالعات موردی بالینی مختصر در علوم پایه، آموزش‌های یادگیری مبتنی بر مشکل را دریافت می‌کنند.

دلیل انتخاب دانشگاه علوم پزشکی پوزنان؟

آموزش بالینی برای دانشجویان: برنامه ها بر ارائه تجربیات بالینی به دانشجویان با همکاری قوی با 6 بیمارستان بالینی و مرکز شبیه سازی پزشکی تمرکز دارند.

بهترین دانشکده پزشکی در لهستان: دانشگاه پزشکی پوزنان یک مؤسسه مشهور و غیرانتفاعی با سنت‌های آکادمیک طولانی و شهرت بین‌المللی گسترده است.

اعتبار بین المللی: برنامه های دانشگاه پزشکی پوزنان مطابق با استانداردهای آمریکایی است. و در حال حاضر، بیش از 1000 دانشجوی بین المللی ثبت نام کرده اند.

دانشگاه پزشکی بیالیستوک در لهستان

 دانشگاه پزشکی بیالیستوک در سال 1950 در یک ساختمان تاریخی متعلق به قرن 18 برانیکیچ تاسیس شد و در حال حاضر پزشکی عمومی، دندانپزشکی، فناوری دندان، داروسازی، زیبایی و پزشکی آزمایشگاهی ارائه می دهد. پزشکی عمومی به زبان انگلیسی نیز موجود است که دانشجویان بین المللی را از سراسر جهان جذب می کند.

همچنین درمورد تحصیل پزشکی عمومی در انگلیس، بیشتر بدانید.

دانشگاه پزشکی بیالیستوک در حال حاضر بیش از 4000 دانشجو دارد که به دو زبان لهستانی و انگلیسی در چهارده برنامه تحصیلی مختلف تحصیل می کنند که توسط بیش از 730 عضو هیئت علمی پزشکی و داروسازی ما آموزش داده می شود.

پردیس دانشگاه پزشکی بیالیستوک بسیار منحصربه‌فرد است زیرا بخش‌های علوم پایه، بیمارستان‌های دانشگاه، دفاتر اداری، خوابگاه‌ها، کتابخانه، کافه تریا، و امکانات ورزشی را در یک مکان مرکزی ترکیب می‌کند که همگی در فاصله کوتاهی از یکدیگر در دسترس هستند. این یک مزیت متمایز است که به دانش آموزان پرمشغله کمک می کند در وقت گرانبهای خود صرفه جویی کنند. دو پارک زیبا در مجاورت محوطه دانشگاه وجود دارد که مکانی ایده آل برای استراحت و استراحت پس از یک روز کاری طولانی به دانشجویان ارائه می دهد.

برای کسب اطلاعات بیشتر در زمینه تحصیل در رشته های پزشکی در اروپا، بر روی لینک مشخص شده کلیک کنید.

بیمارستان ها و کلینیک های دانشگاه برنامه های آموزشی عالی و امکاناتی را برای دانشجویان در هر رشته تخصصی پزشکی ارائه می دهند. جمعیت بیماران بسیار زیاد است و موارد از نظر ماهیت متنوع هستند. این موسسات خدمات پزشکی را برای شهر بیالیستوک و مناطق پودلاسکی ارائه می دهند.

همه چیز را درمورد تحصیل پرستاری در انگلیس، بدانید.

بیالیستوک که مدت ها با دانشگاه پزشکی همراه بود، همچنین خانه چندین مؤسسه آکادمیک دیگر، از جمله دانشگاه بیالیستوک، دانشگاه پلی تکنیک، مؤسسه علوم سیاسی، آکادمی موسیقی، و تعدادی کالج دیگر است که فضایی عالی را به طور کامل فراهم می کند. هم زندگی آکادمیک و هم زندگی دانشجویی را در بر می گیرد. این شهر همچنین چندین مرکز خرید مدرن، سینما، رستوران و کافه را ارائه می‌کند، علاوه بر این، به لطف جنگل‌ها و دریاچه‌های اطراف، بسیاری از فعالیت‌های در فضای باز را نیز در اختیار دارد.

دانشگاه علوم پزشکی پوزنان

دانشگاه علوم پزشکی پوزنان دوره های مطالعات پزشکی انگلیسی و لهستانی را ارائه می دهد. این دانشگاه دوره های کارشناسی و کارشناسی ارشد پزشکی، برنامه کارشناسی دندانپزشکی، داروسازی و فیزیوتراپی را ارائه می دهد. این یکی از بهترین دانشگاه های پزشکی لهستان است. برنامه پزشکی از برنامه درسی ایالات متحده و کانادا پیروی می کند.

دانشگاه علوم پزشکی پوزنان 5 برنامه پزشکی را به زبان انگلیسی ارائه می دهد:

برای کسب اطلاعات بیشتر در زمینه طول دوره تحصیل پزشکی خارج از کشور، بر روی لینک مشخص شده کلیک کنید.

برنامه 4 ساله M.D (از سال 1993)

برنامه 6 ساله M.D (از سال 1995)

5 ساله D.D.S. برنامه (از سال 2001)

فارم 6 ساله برنامه D. (از سال 2004 به عنوان یک برنامه 5 ساله، در سال 2009 با یک برنامه 6 ساله جایگزین شد)

لیسانس 3 ساله در برنامه فیزیوتراپی (از سال 2009) این برنامه ها الزامات اروپا را برآورده می کنند.

در طول سالیان متمادی، اعضای هیئت علمی و کارکنان پژوهشی PUMS جوایز معتبر و تقدیر گسترده ای را برای کیفیت عالی کار، تحقیق و تدریس دریافت کرده اند و برخی از آنها مورد توجه مراکز پزشکی پیشرفته دنیا قرار گرفته اند. به عنوان مثال، در سال 2008، دکتر ماریا سیمیونو، فارغ التحصیل PUMS و استاد جراحی، مسئول هدایت جراحی پیوند صورت برجسته در کلینیک کلیولند در ایالات متحده بوده است.

همه چیز را در زمینه اخذ ویزای تحصیلی رشته های علوم پزشکی، بدانید.

برای بیش از نود سال، دانشگاه علوم پزشکی پوزنان (PUMS) به آموزش پزشکان در منطقه Wielkopolska پرداخته است و برنامه های آموزش به زبان انگلیسی به تدریج در طول 20 سال گذشته به بخشی جدایی ناپذیر از آن تبدیل شده است.

 

اولین دانشجویان برای تحصیل پزشکی در ایالت انگلیسی در سال 1993. آنها به دلیل کیفیت بالای آموزش و کار هیئت علمی دانشگاه، جذب دانشگاه پوزنان شدند. بسیاری از آن دانشجویان برای خدمت در هیئت مدیره انجمن های تخصصی و علمی آمده اند. به عنوان مشاور سازمان‌های WHO و IAEA دعوت شده‌اند. و به متخصصان بالینی برجسته و روسای بخش‌های بیمارستانی در اروپا، آمریکای شمالی، آفریقای جنوبی و جاهای دیگر تبدیل شده‌اند.

 

دانشگاه علوم پزشکی پوزنان آرزوی توسعه برنامه های درسی غنی و هیجان انگیز را دارد. به دانشجویان موضوع خاصی همراه با اهداف بالینی و نتایج بالقوه ارائه می شود، به طوری که هم انتظارات و هم ارزیابی های دانشجو در علوم پایه و یا در مطالعات بالینی توسط اعضای هیئت علمی مربوطه کاملاً روشن می شود. علاوه بر این، دانش‌آموزان از طریق استفاده گسترده از مطالعات موردی بالینی مختصر در علوم پایه، آموزش‌های یادگیری مبتنی بر مشکل را دریافت می‌کنند.

برای کسب اطلاعات بیشتر در زمینه تحصیل پزشکی در مقطع دکترا در خارج از کشور، اینجا کلیک کنید.

دلیل انتخاب دانشگاه علوم پزشکی پوزنان؟

آموزش بالینی برای دانشجویان: برنامه ها بر ارائه تجربیات بالینی به دانشجویان با همکاری قوی با 6 بیمارستان بالینی و مرکز شبیه سازی پزشکی تمرکز دارند.

بهترین دانشکده پزشکی در لهستان: دانشگاه پزشکی پوزنان یک مؤسسه مشهور و غیرانتفاعی با سنت‌های آکادمیک طولانی و شهرت بین‌المللی گسترده است.

اعتبار بین المللی: برنامه های دانشگاه پزشکی پوزنان مطابق با استانداردهای آمریکایی است. و در حال حاضر، بیش از 1000 دانشجوی بین المللی ثبت نام کرده اند.

هزینه های معقول و شهریه: رقابتی برای دانشجویان آمریکایی و اروپایی که به دنبال تحصیل پزشکی هستند، شهریه دانشگاه پزشکی پوزنان ارزان تر است.

دانشگاه پزشکی Wroclaw در لهستان

دانشگاه پزشکی Wroclaw دارای 5 دانشکده است: پزشکی، دندانپزشکی، داروسازی، بهداشت عمومی و تحصیلات تکمیلی با برنامه های پزشکی (6 سال) و دندانپزشکی (5 سال) زبان انگلیسی. درخواست دانشگاه پزشکی Wroclaw برای شرایط پذیرش و هزینه های تحصیل در بخش انگلیسی هر ساله صدها دانشجوی بین المللی را جذب می کند. دانشگاه پزشکی Wroclaw تبادل گسترده ای از دانشجویان و کارکنان آموزشی در چارچوب برنامه Socrates/Erasmus اتحادیه اروپا، به ویژه با فرانسه، آلمان، ایتالیا، سوئد، اسپانیا، هلند و انگلستان دارد.

Wroclaw شهری با سنت پزشکی غنی است. اولین بیمارستان در قرن سیزدهم تأسیس شد. پزشکی برای اولین بار در سال 1745 با تأسیس Collegium Medico-Chirurgicum تدریس شد. این اولین دانشکده پزشکی در شهر بود. بسیاری از پزشکان مشهور در Wroclaw زندگی و کار می کردند مانند آلویس آلزایمر - متخصص مغز و اعصاب و روانپزشک، که یافته های خود را در مورد انحطاط قشر مغز (بیماری آلزایمر)، رابرت کخ - خالق باکتری شناسی مدرن (جایزه نوبل در 1905)، پل ارلیش - پیشگام ارائه کرد. شیمی درمانی کنونی (جایزه نوبل در سال 1908).

برای کسب اطلاعات بیشتر در زمینه رشته های دانشگاه علوم پزشکی، بر روی لینک مشخص شده کلیک کنید.

در حال حاضر دانشگاه پزشکی Wroclaw مرکز فعال آموزش دانشجویان پزشکی است. فرآیند آموزش توسط تیمی از متخصصان مجرب انجام می شود. دانشگاه پزشکی همچنین طیف وسیعی از فعالیت‌های علمی را انجام می‌دهد و مراقبت‌های پزشکی بسیار تخصصی را به کل منطقه سیلزی پایین ارائه می‌کند.

همه چیز را در مورد طول دوره تحصیل دکترای تخصصی پزشکی، بدانید.

برنامه های انگلیسی پزشکی و دندانپزشکی به ترتیب شامل شش و پنج سال تحصیلی متوالی مطالعات پزشکی، پیش بالینی و بالینی است و با برنامه مشترک اروپایی مطابق با استانداردهای پذیرش اروپا برای آموزش پزشکی تطبیق داده شده است.

انتظار می رود که متقاضیان در دوره های علوم پایه در رشته های فیزیک، شیمی، زیست شناسی، ریاضیات و انگلیسی سرآمد باشند. سال تحصیلی به طور رسمی از اول اکتبر شروع می شود و به دو ترم پنج ماهه (ترم) شامل جلسات امتحان تقسیم می شود. دانش آموز باید تمام دوره های یک سال تحصیلی را با موفقیت به پایان برساند، قبل از اینکه برای ارتقاء به سال بعد تایید شود.

 

شرایط پذیرش دانشگاه پزشکی Wroclaw

پذیرش بر اساس نمرات دبیرستان در رشته های فیزیک، شیمی و زیست شناسی بدون کنکور انجام می شود. داوطلبان بر اساس نمرات گواهی دبیرستان از زیست شناسی، شیمی و فیزیک از طریق رقابت آزاد انتخاب می شوند. همچنین، دانشجویان آینده نگر باید گواهینامه انگلیسی به رسمیت شناخته شده بین المللی داشته باشند.

مدارک درخواست دانشگاه پزشکی Wroclaw

 پرونده درخواست برای دانشگاه پزشکی Wroclaw باید شامل مدارک زیر باشد:

درمورد شرایط و نکات تحصیل رشته پزشکی در مقطع دکترا، بیشتر بدانید.

فرم درخواست (شامل پرسشنامه شخصی) برای پذیرش تحصیلی با ذکر رشته تحصیلی انتخابی،

کپی گواهی پایان تحصیلات دبیرستان و رونوشت نمرات به زبان انگلیسی یا با ترجمه به لهستانی، که توسط آپوستیل قانونی شده است (بسته به کشور)، و ترجمه باید توسط مترجم مورد تایید وزارت دادگستری لهستان انجام شود. در موارد استثنایی می‌توان رونوشت‌هایی را پذیرفت، اما باید صحت آن‌ها توسط دفتر اسناد رسمی در کشور مبدأ دانشجو تأیید شود.

 

دانشگاه پزشکی لودز

 دانشگاه پزشکی مجارستان لودز دوره های تحصیلی پزشکی را در رشته های پزشکی، دندانپزشکی، پرستاری، دکترا و غیره ارائه می دهد. مدارک پزشکی دانشگاه لودز در سراسر منطقه اقتصادی اروپا و خارج از آن شناخته شده است، که دانشجویان بین المللی با انگیزه ای را که رویای دکتر شدن را در سر می پرورانند، جذب می کند.

دانشگاه پزشکی لودز در سال 2002 با ادغام نتایج آکادمی پزشکی لودز (1950) و آکادمی پزشکی نظامی لودز (1958) توسط قانون پارلمان لهستان در 27 ژوئیه 2002 تأسیس شد. آکادمی پزشکی و آکادمی پزشکی نظامی بیش از 34000 پزشک، دندانپزشک، داروساز و سایر متخصصان پزشکی را در طول عمر خود فارغ التحصیل کرده اند.

 همچنین همه چیز را درمورد شرایط لازم برای تحصیل در رشته پزشکی، بدانید.

دانشگاه پزشکی لودز سنت هر دو دانشگاه پزشکی را ادامه می دهد و جانشین میراث غنی آنها است. این دانشگاه به عنوان یکی از معتبرترین کالج های پزشکی در لهستان با فارغ التحصیلان پزشکی بالاترین امتیاز را در رده معاینه پزشکی داوطلبانی که برای اولین بار می نشینند، رتبه بندی شده است.

دانشگاه پزشکی لودز دارای 4 بیمارستان آموزشی، 77 بخش و 5 دانشکده است.

دانشکده های پزشکی لودز:

دانشکده پزشکی با بخش دندانپزشکی؛

دانشکده داروسازی؛

دانشکده علوم بهداشت با بخش پرستاری و مامایی

دانشکده علوم زیست پزشکی و آموزش تحصیلات تکمیلی;

دانشکده پزشکی نظامی، با بخش مطالعات به زبان انگلیسی و بخش فیزیوتراپی؛ موسسات دانشگاهی عمومی، موسسات بین دانشکده ای؛

 برای کسب اطلاعات بیشتر در زمینه شرایط تحصیل پزشکی در خارج از کشور، اینجا کلیک کنید.

برای مطالعات بالینی، دانشگاه پزشکی لودز دارای بیش از 1600 تخت بیمارستانی در پنج بیمارستان آموزشی است که خدمات پزشکی را برای بیماران ارائه می‌کنند، که پایگاه ضروری برای کارهای تحقیقاتی و تدریس در مقطع کارشناسی و کارشناسی ارشد است. علاوه بر این، دانشگاه علوم پزشکی از 34 بخش بیمارستانی با تقریباً 1200 تخت بومی سازی شده در بیمارستان های شهری غیر دانشگاهی استفاده می کند.

بیمارستان‌های آموزشی دانشگاه و بخش‌های وابسته به دانشگاه منبعی اساسی برای خدمات تشخیصی و درمانی بسیار تخصصی است که توسط بیش از 1250 متخصص پزشکی از جمله 750 متخصص با اساتید و اساتید دانشیار ارائه می‌شود که به نیازهای بهداشتی جامعه منطقه لودز رسیدگی می‌کنند و سلامت را ارتقا می‌دهند. برنامه های مرتبط

دانشجویان دانشگاه پزشکی لودز در برنامه های تبادل علمی بین المللی شرکت می کنند. همزمان دانشجویانی از دانشگاه های اروپایی به عنوان دانشجویان مبادله ای در چارچوب برنامه LLP-Erasmus برای تحصیل در MUL می آیند. هر ساله چندین دانشجوی دانشگاه پزشکی لودز تمرین بیمارستانی 3 تا 6 ماهه خود را در کشورهای اروپایی انجام می دهند: ایتالیا، آلمان، فرانسه، اسلواکی، بریتانیا و غیره.

دوره مقدماتی در دانشگاه لودز

 

دانشگاه لودز یک دوره یک ساله است که به زبان انگلیسی تدریس می شود. این دوره برای دانشجویان بین المللی طراحی شده است که قصد دارند برای برنامه های پزشکی و دندانپزشکی به منظور تکرار و بهبود دانش مورد نیاز خود در آزمون ورودی اقدام کنند. همچنین هدف آن جبران تفاوت دانش داوطلبان در موضوعات پیش نیاز است تا در سال اول تحصیل به آنها کمک کند.

برنامه دوره مقدماتی پزشکی:

در مورد اخذ ویزای تحصیلی رشته های علوم پزشکی، بیشتر بدانید.

کلاس های آزمایشگاهی زیست شناسی (160 ساعت)، شیمی (160 ساعت) و فیزیک (128 ساعت)،

230 ساعت زبان انگلیسی پزشکی

کلاس های آناتومی (50 ساعت)

مقدمه ای بر حرفه ای گری تحصیلی، شایستگی های اجتماعی و مهارت های یادگیری (62 ساعت)

تحصیل پزشکی در لهستان

 تحصیل پزشکی در لهستان فرصت تحصیل در یکی از بهترین دانشگاه های پزشکی کلمه می باشد. 6 سال پزشکی عمومی، 4 سال ورودی فارغ التحصیل، 5 سال دندانپزشکی و 5 سال داروسازی، 3 سال پرستاری، دوره های پایه به زبان انگلیسی از جمله برنامه های پزشکی هستند که دانشجویان را از همه جا جذب می کنند. دانشجویانی از ایالات متحده آمریکا، کانادا، نروژ، سوئد، اسرائیل، عربستان سعودی، ترکیه، نیجریه، غنا، هند، چین و غیره این چالش را پذیرفته و هر ساله برای تحصیلات پزشکی و پیراپزشکی در دانشگاه های لهستان ثبت نام می کنند.

دکتر ماریا سیمیونو، که در دسامبر 2008، زمانی که تیمی متشکل از شش جراح را در یک جراحی 22 ساعته رهبری کرد و اولین پیوند صورت را در ایالات متحده بر روی Connie Culp انجام داد، به عنوان مدرکی از دانشگاه‌های پزشکی کلاس کلمه در لهستان، مورد توجه عموم قرار گرفت. پولیش است او در سال 1974 از دانشگاه علوم پزشکی پوزنان فارغ التحصیل شد و دکترای خود را دریافت کرد. او تحصیلات خود را ادامه داد و در سال 1985 دکترای خود را دریافت کرد. در میکروجراحی و سپس در سال 1992 توانبخشی در علوم پزشکی. او قبل از مهاجرت به ایالات متحده توسط رئیس جمهور لخ کاچینسکی عنوان پروفسور را دریافت کرده است.

همه چیز را درمورد تحصیل دندانپزشکی در اروپا، بدانید.

دانشگاه های پزشکی در لهستان یکی از بهترین گزینه ها برای آن دسته از دانشجویانی است که به دنبال تحصیل پزشکی به زبان انگلیسی در خارج از کشور هستند. بیش از 11 دانشکده پزشکی در لهستان برنامه های پزشکی را به زبان انگلیسی ارائه می دهند. همراه با برنامه های ادغام پزشکی عمومی، دندانپزشکی و داروسازی، دانشگاه های پزشکی لهستان یک برنامه 4 ساله پزشکی ورودی فارغ التحصیل به زبان انگلیسی را ارائه می دهند که برای آن دسته از دانشجویانی که دارای مدرک لیسانس هستند طراحی شده است (این برنامه در بین دانشجویان ایالات متحده، کانادا، بریتانیا و اسکاندیناوی بسیار محبوب است). اکثر دانشگاه های پزشکی سال پایه را برای تحصیل پزشکی پدر به زبان انگلیسی برگزار می کنند. و علاقه مندان به تحصیل به زبان لهستانی می توانند یک سال زبان لهستانی را دنبال کنند.

همچنی درمورد تحصیل در رشته پزشکی عمومی در کانادا، بیشتر بدانید.

برنامه های پزشکی انگلیسی دانشگاه های پزشکی در لهستان مطابق با استانداردهای آموزشی لهستانی و اتحادیه اروپا، وزارت آموزش ایالات متحده (برنامه وام استافورد) و هیئت های پزشکی در ایالات متحده است. فارغ التحصیلان برنامه های پزشکی انگلیسی در لهستان واجد شرایط درخواست برای برنامه های آموزشی رزیدنتی و تحصیلات تکمیلی در بیمارستان های آموزشی دانشگاهی در کشورهای مختلف از جمله ایالات متحده آمریکا، کانادا، استرالیا، آفریقای جنوبی، نیجریه، اسرائیل، انگلستان، ایرلند، نروژ، سوئد، و لهستان

برای کسب اطلاعات بیشتر در زمینه اخذ ویزای تحصیلی رشته های علوم پزشکی، اینجا کلیک کنید.

دوره های پزشکی در لهستان به زبان انگلیسی:

دوره پایه: دوره مقدماتی تحصیل پزشکی یک ساله

دوره کارشناسی پزشکی: برنامه 6 ساله،

دوره پزشکی ورودی فارغ التحصیلان: برنامه تسریع شده 4 ساله،

برنامه دندانپزشکی: برنامه 5.0 تا 5.5 ساله MDS،

برنامه داروسازی: برنامه 5 ساله داروسازی،

دوره پرستاری: 3 سال کارشناسی. برنامه پرستاری،

دوره دکتری: برنامه 3 ساله دکتری پزشکی،

برنامه های پزشکی انگلیسی دانشگاه ماساریک

 دانشکده پزشکی دانشگاه ماساریک برنامه شش ساله تحصیل در پزشکی عمومی، برنامه پنج ساله در دندانپزشکی و برنامه کارشناسی ارشد در بینایی سنجی به زبان انگلیسی را ارائه می دهد.

برنامه کارشناسی ارشد بینایی سنجی به زبان انگلیسی

برنامه کارشناسی ارشد اپتومتری که توسط دانشگاه ماساریک برگزار می شود یک برنامه بین المللی است که به طور کامل به زبان انگلیسی تدریس می شود و برای دانشجویان خارجی از هر کشوری قابل دسترسی است. این برنامه دو سال طول می کشد و فارغ التحصیلان آن مدرک کارشناسی ارشد در بینایی سنجی را دریافت می کنند که در اتحادیه اروپا و اکثر کشورهای دیگر به رسمیت شناخته شده است.

برای کسب اطلاعات بیشتر در زمینه تحصیل دندانپزشکی در آمریکا بر روی لینک مشخص شده کلیک کنید.

برنامه کارشناسی ارشد بینایی سنجی برای فارغ التحصیلان برنامه لیسانس بینایی سنجی طراحی شده است. این شامل هر دو مؤلفه های آموزشی دانشگاهی و مبتنی بر عمل است که با هم به عنوان یک کل یکپارچه طراحی شده اند.

این دانش آموزان را با مجموعه گسترده ای از دانش نظری و توانایی های عملی ارائه می دهد که یافته های آموخته شده در مطالعه قبلی را عمیق تر می کند و آنها را برای استقلال حرفه ای و تعالی در تمرین حرفه ای آماده می کند. این برنامه ترکیبی از یادگیری حضوری و آموزش الکترونیکی است. به عنوان مثال، شهریه به دو صورت حضوری (در دو دوره شهریه فشرده که هر یک به یک هفته در ابتدا و پایان هر ترم نیاز دارد) و از راه دور (آموزش الکترونیکی) انجام می شود.

فارغ التحصیلان این برنامه در زمینه های اپتیک و بینایی سنجی در بخش های سرپایی، فروشگاه های اپتیکال، بخش های چشم پزشکی، بخش های توانبخشی، بخش های مراقبت های اجتماعی، چشمه های معدنی و سایر زمینه های کمک های اصلاحی متخصص هستند که با سایر متخصصان بهداشتی از جمله پزشکان عمومی همکاری می کنند. و چشم پزشکان برای اطمینان از بهترین نتایج سلامت چشم و بینایی برای جمعیت. آن‌ها می‌توانند به‌عنوان افراد حرفه‌ای مستقل و قادر به اعمال روش‌های تشخیصی و درمانی مناسب و انتخاب درمان مناسب عمل کنند. علاوه بر این، می توانند به عنوان معلم خصوصی دروس تخصصی در مدارس راهنمایی و دانشگاه ها استخدام شوند.

همه چیز را درمورد تحصیل در رشته پزشکی عمومی در کانادا، بدانید.

کنکور کارشناسی ارشد

فارغ التحصیلان دوره کارشناسی اپتومتری بر اساس آزمون ورودی کتبی در مقطع کارشناسی ارشد در رشته بینایی سنجی پذیرفته می شوند. سرفصل های کنکور اپتیک است. آسیب شناسی چشم؛ انکسار; کمک های بینایی؛ و لنزهای تماسی که محتوای آن بر اساس تحصیلات کارشناسی قبلی است. این آزمون شامل 60 سوال چند گزینه ای با پنج پاسخ ممکن است که تنها یک پاسخ صحیح است و 90 دقیقه زمان می برد. نمره قبولی در بینایی سنجی 50 درصد است.

همچنین در زمینه شرایط تحصیل پزشکی در خارج از کشور، بیشتر بدانید.

برنامه پنج ساله انگلیسی دندانپزشکی

این رشته تحصیلی پنج ساله با مدرک MDDr تکمیل شده است. مطالعات به صورت تمام وقت است و برای فارغ التحصیلان مدارس متوسطه که با امتحان پایان مدرسه تکمیل شده اند طراحی شده است.

دو سال اول تحصیل شامل دوره های دندانپزشکی پیشرفته دندانپزشکی پیش بالینی، غلاتولوژی، فناوری پروتز - مواد و دندانپزشکی پیشگیری، همراه با دوره های نظری پزشکی عمومی فیزیک پزشکی و انفورماتیک، زیست شناسی، شیمی پزشکی، بیوشیمی، آناتومی، بافت شناسی است. ، فیزیولوژی و دیگران.

مطالعه موفقیت آمیز دروس نظری مستلزم داشتن دانش قبلی عالی از موضوعات علوم طبیعی در سطح گرامر-مدرسه است. این آموزش در قالب سخنرانی، تمرین و سمینار انجام می شود. دوره های عملی دندانپزشکی در بخش دندان شناسی با استفاده از کمک های مدرن - شبیه سازها برگزار می شود. دندانپزشکی پیش بالینی با معاینه در ترم 3 تکمیل می شود.

پذیرش در دانشکده پزشکی دانشگاه ماساریک

 روش پذیرش منجر به تصمیم گیری در مورد پذیرش تحصیلی در برنامه مدرک و رشته تحصیلی ذکر شده در درخواست ورودی می شود. در صورتی که متقاضی درخواست را پس بگیرد یا نتواند شرایط تحمیل شده توسط روش پذیرش (به ویژه آزمون های ورودی) را تکمیل کند، تمام هزینه های مربوط به روش پذیرش غیرقابل استرداد در نظر گرفته می شود.

صلاحیت، مهارت و کیفیت مورد نیاز برای پذیرش در دانشگاه ماساریک ممکن است از برنامه ای به برنامه دیگر متفاوت باشد. با این حال، حداقل شرایط ورود برای تحصیل مدرک به شرح زیر است:

مدرک دبیرستان:

هر متقاضی باید تحصیلات متوسطه (مثلاً دبیرستان، دبیرستان، کالج، و غیره) را با موفقیت به پایان رسانده باشد که منجر به امتحان پایان مدرسه شود و با گواهی پایان مدرسه (به عنوان مثال گواهینامه های سطح A، Abitur،) پاداش داده شود. نتایج دبیرستان و گواهی پایان تحصیل متقاضیان برای به رسمیت شناختن بیشتر تحصیلات متوسطه آنها در جمهوری چک برای ثبت نام مورد نیاز است.

برای کسب اطلاعات بیشتر در زمینه تحصیل پزشکی در مقطع دکترا در خارج از کشور، بر روی لینک مشخص شده کلیک کنید.

مدارک زبان انگلیسی:

اثبات تسلط کافی به زبان انگلیسی که باعث می شود دوره را بدون مشکلات زبانی دنبال کنید با مدرک معتبر بین المللی انگلیسی (به استثنای افراد بومی و دارندگان مدرک قبلی که به زبان انگلیسی تدریس می شود):

تافل 550 برای آزمون های کاغذی، 213 برای آزمون های کامپیوتری، یا 79 برای آزمون های مبتنی بر اینترنت؛

نسخه نوشتاری آیلتس کمبریج - 6.5، CAE - درجه B، CPE - درجه C؛

سایر گواهینامه های شناخته شده بین المللی؛

همه چیز را در زمینه، اخذ ویزای تحصیلی رشته های علوم پزشکی، بدانید.

شرایط آزمون ورودی:

دانشجویان متقاضی بر اساس یک آزمون ورودی کتبی شامل آزمون های مختلف در موضوعات زیر بسته به برنامه های پزشکی متقاضی پذیرش می شوند.

آزمون های برنامه کارشناسی ارشد پزشکی عمومی و دندانپزشکی: شیمی، زیست شناسی، فیزیک یا ریاضی در موارد پزشکی عمومی و دندانپزشکی.

آزمون های برنامه لیسانس فیزیوتراپی فیزیوتراپی: شیمی و زیست شناسی;

آزمون های برنامه کارشناسی ارشد بینایی سنجی: آسیب شناسی چشم; انکسار; کمک های بینایی؛ و لنزهای تماسی که محتوای آن بر اساس تحصیلات کارشناسی قبلی است.

برای پیدا کردن پاسخ به سوال، تحصیل پزشکی خارج از کشور چقدر طول می کشد؟، اینجا کلیک کنید.

آزمون ورودی هر سال در مای یا ژوئن در دانشکده پزشکی در برنو برگزار می شود. برخی از نمایندگان رسمی خارج از کشور ممکن است آزمون ورودی را نیز برگزار کنند. متقاضیان از ایالات متحده آمریکا و کانادا می توانند بر اساس نتایج آزمون MCAT پذیرفته شوند. هر آزمون شامل سوالات چند گزینه ای با پنج پاسخ احتمالی است که تنها یک پاسخ صحیح است.

رزومه کاری: خلاصه ای از تحصیلات، تجربه شغلی مرتبط، مهارت ها و غیره.

بیانیه شخصی: سندی که تاریخچه فکری متقاضی را مشخص می کند و انگیزه او را در درخواست برای برنامه خاص ارائه می دهد.

توصیه نامه: همچنین ممکن است نیاز به ارائه مرجع از معلم دانشگاه شما باشد.

 برای کسب اطلاعات بیشتر در این زمینه و سایر زمینه های مرتبط با اقمت و تحصیل در خارج از کشور به سایت medistudy مراجعه کنید.

صفحه قبل 1 2 3 4 5 6 صفحه بعد